website counter

¡26 DE JULIO, DÍA MUNDIAL DEL PERRO CALLEJERO!

Imprimir
¡26 DE JULIO, DÍA MUNDIAL DEL PERRO CALLEJERO!

Una noble causa, consiste en establecer un día para los mejores amigos del hombre que desafortunadamente no tienen hogar. Por lo que propongo que todos los humanos y ni tan humanos salgan en forma independiente a las calles, este 26 de julio. Con alimento para perros (lo mínimo), cosillas ricas, agua, abrigo, con lo que puedan o quieran. Para que los pobres perros se deleiten de un buen banquete, o al menos puedan comer algo y no morirse de hambre ni de frío.

No seas egoísta, ponte en el lugar de un callejero.

RECUERDA, ESTE 26 DE JULIO ES EL DÍA INTERNACIONAL DEL PERRO CALLEJERO.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, m´agradaría saber si pot ser posible tindre un gos en un tancat de valla en l´horta, a 600 m. del poble, i que encara et denuncien per què molesta al veïnat que está en L´Avinguda de Cuba, perque tenen en l´estiu les finestres obertes, i senten de quan en quan algún gos.
El problema és que en l´horta hi han molts gossos, però diuen que és exclusivament aquest. I ens obliguen a posar-li un boss per la nit i de bon de matí llevar-lil.
¿Pot ser això possible?
I no sabem òn veure la normativa que regula o delimita a quina distància del poble pot estar un gos en l´horta.

amparo dijo...

Jo el que faria es anar i preguntar a la policia , que són ells els que millor te poden ajudar a saber tot açò....però jo no li vec cap inconvenient si no està prop del poble.